We are in Bangkok


Kl. 06:11 |
Om jag ska vara arlig sa trodde jag ALDRIG att vi skulle komma till Bangkok i gar. Nar vi klev ombord pa planet satt vi sakert dar i en timme & det fanns ingen luft & vu lyfte aldrig. Tillslut ska kaptenen att det var nagot frl pa planet och vi fick aka buss tillbaka till airport. Dar skulle vi fa ga ombord pa ett nytt plan, trodde vi. Till sist sa fick vi komma tillbaka till samma plan igen & da fick vi veta att det var fel pa motorn & att den nu fungerade. Jisses vad radd jag var da. HUr vet dom att motorn kommer halla hela resan till Bangkok? Jaja, vi kom fram iaf tre timmar senare ;-)

Vi checkade in pa ett stalle som heter D&D INN som J bodde pa nar han var har for 5 ar sedan. Tydligen sa har det forbattras en hel del & vi ar nojda.



PHUKETS flygplats i gar. Mina THAIbyxor kommer anvandas flitigt i sommar.

 

Igar kvall satte vi khosamRoad (dar vi bor, det ar dar typ alla backpackers bor). Helt galet mycket folk, det gar inte att beskriva!


 

Dar vi bor finns en pool pa taket som har oppet till 02.00 AM. J tog ett kvallsdopp innan vi skulle sova ;-)

Nu ska vi strax bege oss till ett shoppingcenter & shoppaloss. Tank om J var sa har nar vi ska till Birsta ;-) I morgon natt thailandsk tid 00.55 gar flyget hem till kalla sverige sa i kvall eller i morgon maste vi packa & fixa. Det ska bli otroligt skon att komma hem igen, men pa ett sett sa vill jag inte alls hem! Konstig kansla.

Nej, nu ska vi spendera lite Bath ;-)








Kommentarer



Kom ihåg mig?