Trott&slut idag...


Kl. 14:17 |
Jag tror jag har fatt nagon slags solsting, jag ar jattetrott & kanner mig konstig. Klockan ar nu exakt 19.21  har och morkret har fallit. Idag har det varit extremt varmt med moln pa formiddagen & sen sprack det naturligtvis upp. Det har varit sa varmt att ett dopp i den thailandska golfen har inte svalkat alls! Har bara legat pa beachen i tre timmar, sen blev det en middagssovning pa ca tva timmar. Nu ska vi snart ata lite middag & sen ga tillbaka till varan fina bungalow, se en film och sen SOVA!

Vi har borjat tagit tag i hur vi ska fortsatta varan resa, vi ska ju inte stanna har pa KO TAO i tre veckor. Nasta stopp blir nog KRABI, kanske om 4 natter. Sen ska vi hinna med PHI PHI ocksa innan vi beger oss mot bangkok och shoppingen som vantar dar. 

Givetvis tog jag med kameran for att visa er nagra nya bilder, men tyvarr sa glomde jag sladden. Typiskt!




Kommentarer



Kom ihåg mig?