Sista beach dagen...


Kl. 14:25 |
Idag njot vi av sista dagen pa stranden & bad i havet. Nar vi kommer till bangkok blir det pool pa taket. Det var ritkigt hoga vagor & solen var riktigt het. Det kandes lite konstigt att ta det sista doppet. Nar vi kom hem sa tog vi en nap & nu sitter vi pa netcafe & surfar runt. Ikvall ska vi packa for i morgon tar vi flyg till bangkok, 13.55 lyfter vi.




Efter att jag malat naglarna pa fotterna sa sitter det nu fast sma sandkorn, fast lacket torkade innan jag gick ner. Sa lite sand kommer folja med mig hem!



  

Forsta malet efter magsjuka/matforgiftningen blev en cheeseburgare. Rod tunika som jag kopt har i thailand. Skon att ha nar man ska till stranden. Nar vi gick hem efter att vi atit sa sag jag pa banken att den svenska kronan sjunkit, 100 SEK =396.7 BATH! Det ar dyrt att aka till thailand nu.

Idag tanker jag pa mormor lite extra som ska opereras. Forhoppningsvis ar det redan klart & allt ar bra!




Kommentarer



Kom ihåg mig?