Ko Tao, Thailand dag 4


Kl. 12:30 |
KO TAO 18.18, solen borjar ga ned & vi ska snart leta ett stalle att ata middag pa. Det har varit riktigt fint vader idag, riktigt hot.


Nu ar vi pa ko tao, eller rattare sagt paradiset. Jag har aldrig sett klarare vatten an har. Jag trodde jag var i paradiset pa Ko samui, men ko tao ar snappet varre. Nar vi kom pa land borjade vi att leta boende och efter mycket gang och svett sa hitta vi en bungalow som vi gillade. Alldeles vid stranden.  Har ska vi bo i ca tre natter, sen blir det annat stalle. VI har redan hittat nasta boende. Johan som var har for ca 5 ar sedan kanner dock inte igen sig, alldeles for mycket har byggts upp och sjalvklart fler turister.



Har softar vi efter lunch. Pa restaurangen ligger man pa skona dynor i skuggan. Maten ar jattegod har!

 

Jag ALKAR dig Johan!

I morgon blir det nog bara att softa. Vi har bestamt att vi ska hyra en kajak nagon dag och snorkla.  Skot om er sa hors vi snart igen.

Kram Sara




Kommentarer



Kom ihåg mig?