Ko Tao centrum


Kl. 11:16 |
Hej pa er! Just nu befinner vi oss i Ko Taos centrum. Strosar runt i lite affarer, men det har inte blivit nagon shopping an. Klockan ar 17.15 sa det borjar bli lite svalare, det har varit riktigt varmt idag. I kvall ska vi se tva filmer medans vi ater middag & sen ska vi hem till bungalow och packa. Imorgon ska vi byta bostad & sen efter lunch ska vi hyra kajak. I overmorgon ska vi pa snorkeltur, da far vi kanske se haj.



Sa har ligger jag mest hela dagarna, solar och laser bok. Tar ett dopp i havet nar det blir lite for varmt.



Igar kvall var vi pa en Queenshow. For forsta gangen i mitt liv fick jag traffa en sheman. Till underhallningen delade vi pa en bucket ( en hink med alkoholhaltig dryck). Jag somnade riktigt gott :-)

Vi hors!




Kommentarer
Anonym

Härligt sara! Kram




Kom ihåg mig?