Idag blev det lite aventyr...


Kl. 16:21 |
Idag hyrde vi vespa for att kunna aka nogon annanstans att bada. Varat mal blev TANOTE BAY (dar finns den HAJ). I borjan var vagen valdigt fin & jag kande mig trygg. Men sen..... det sluta med att jag fick ga sista biten. Nar vi val kom fram sa var det hoga vagor & valdigt valdigt varmt. Tror det var rekord idag, sa vi satt mest i skuggan och laste bok. Nar vi hade natt varat mal sa strejkade varan vespa, jag kunde saklart inte riktigt slappna av och njuta av varmen. Sa vi bestamde oss for att aka hem lite tidigare, med hopp om att varan hyrda vespa skulle ta oss hem.

Nar vi skulle starta sa gick den naturligtvis inte igang...vi gick igenom alla tankbara fel. Tillslut kom det en engelsman som verkade kunna lite mer an mig och Johan, MEN han visste inte heller vad som var fel. SUCK! Sa Johan skulle rulla ner den till resorten och fraga en thai om han visste. Da nar han tog i bromes for att inte rulla allt for fort ner sa startat den! Den tog oss hem & lite mer dar till. Vi tog en liten extra svang till CHALOK BAAN KAO BAY. Dar blev det en god frukt shake med honung.



Det var riktigt upp & nedfor. Svindlande hojder, men vackert!



Vi i farten. Jag lovar jag var mycket gladare an vad kortet visar. Det ar faktiskt pa hemvagen ;)




Kommentarer



Kom ihåg mig?