I morgon far vi till koh tao


Kl. 12:21 |
Hej! Vi sitter nu pa ett netfik , laser vad som har hant hemma i kalla sverige.  Passar pa att kika in har och delar med mig av nagra bilder fran paradiset. Som jag skrev i tidigare inlagg befinner vi oss pa ko samui, pa norra delen. Det ar valdigt lugnt & valdigt lite turister. Vilket ar skont.  De 2 forsta natterna bodde vi pa HATCHA resort.  Valdigt fina bungalower som jag vill rekomendera er. Det fanns egen toalett & varmt vatten i duschen samt pool. Frukost ingick i priset. Idag masta vi checka ut for varan bungalow var bokad fran idag. Personalen dar hjalpte oss att finna ett nytt boende for en natt & vi ar aven nu nojda, fast mer hotel liknande.

I morgon aker vi baten till koh Tao. Jag langtar! Kl 07.00 hamtar en buss oss som ska ta oss till en speed boat. 1 timme & 30 minuter tar den farden.



Lunchen i gar....



Idag pa beachen...laser bok



J badar...

Skot om er sa hors vi na mer om nagra dagar. VI AR VERKLIGEN I PARADISET!




Kommentarer
Milla

Tack tack:) gud så underbart ni verkar ha de:) kram




Kom ihåg mig?