Snart går bussen till Glada Hudik


Kl. 15:05 |
Hej på er! Vi har precis kommit hem från en liten tur. Det har blivit ett beök på Outlet ittala där jag köpte en fin vit duk som ska vara på vårat köksbord. Egentligen var vi ute efter nya köksglas & vi fann faktiskt fina glas som vi båda tyckte om, men det blev inget köp idag. För er som inte vet så får man en ittala ljuslykta om man handlar på Outlet ittala hela augustimånad om du är medlem, bra va ?  Våran passade riktigt bra i köket.



Här sitter jag nu & bloggar. På bordet ser ni duken jag köpte(vet inte hur många ggr jag strök den). Jag LÄNGTAR till vi får ett nytt köksbord, vitt vill jag ha. Dock känns det lite i hjärtat att köpa nytt bord då detta är 23 år gammalt.

Snart ska jag börja göra mig ordning, kl 17.10 går bussen mot hudiksvall & den är det meningen att jag ska sitta på ;-) Ikväll ska 8 tjejer äta här, tror det kommer bli riktigt trevligt. Som jag nämnt tidigare hoppas jag på att träffa många "old friends".

    

I veckan besökte jag & J VINDHEM som ligger ute på alnö. Vi hade tur som fick sätta oss där & ta en liten mumsbit eftersom det var fullbokat. Så ska ni dit så ring först & boka. J tog en stor sill m& strömmingstallrik medans jag tog en räkröra på gott bröd. Riktigt gott var det.



Min FAVORIT på norraberget. Samma dag som vi besökte vindhem.




Kommentarer
dorion

vart ligger outlet ittala?

Anna Schenell

Hur länge blir du i Hudik?? Jag är också här nu, vore så himla kul att ses! Kramar

Sara

Dorion: I birsta, brevid MIO. Mycket fint där :-)



Anna: Tyvärr bara över natten. Nu är jag tillbaka i sundsvall igen, jobbar för fullt.




Kom ihåg mig?