Snabbmat


Kl. 20:22 |

Hej på er! Idag har jag verkligen sovit som en prinsessa. Vaknade till vid 10.45 vände mig om & somnade om till ca 15.00. Klev upp med trötta ögon & åt lite frukost till Tyra på kanal 5 & sen kröp jag ner igen för att läsa lite. Berättar i ett annat inlägg vilken bok jag nu har påbörjat.

Nu före maten så blev det en cykeltur till affären för att köpa nya nummret av Veckorevyn, måste ha något att läsa när jag ska bada. Jag har sån fruktansvärd mensvärk så ett varmt bad borde göra susen. Provar viktväktarnas "heta nudelsoppa" till lunch/middag nu, men den är inget för mig då nudlarna känns som slem i munnen. Har du provat ?

J är på träning med boxningen men borde komma hem snart, har jag tur hinner jag att bada före så vi kan mysa sen i någon timme innan jag måste åka iväg till jobbet igen. Inte har jag hört något från vikariaten jag sökt heller...har du ?


'

Mina NYA älskade jogginskor. Körde med Asics förut, nu provar jag Adidas. Vad kör du med ?

Ingen powerwalk idag. har blivit nu varje dag sen i söndags & det är jag nöjd över. Hoppas jag snart hamnar i fasen då jag bara måste ut & gå, för det är ju så skönt! Snart blir det höst/vinter & då väntar vikterna & spinningscykeln på EGO. Jag börjar faktiskt längta lite grann ;-) 1 september var det va ?

Nu badet med MORINGAbubblor & ett färskt nummer av VR!





Kommentarer
Sanna

Hejsan. Vad är det för vik du har sökt?

Jag har asics-skor nu. Ganska nya än så länge har bara sprungit kanske 15-20 mil i dem (man ska byta efter typ 200 har jag läst någonstans). Innan det hade jag New Balance, de fick hänga med betydligt längre än 200. Är supernöjd med mina asics i alla fall, kommer nog köpa det jämt i fortsättningen.




Kom ihåg mig?