Magen har spökat inatt


Kl. 13:45 |

Hejsan. Natten har verkligen varit dålig, eller jag har väl rättare sagt varit dålig. Magen har gjort ont & har inte sovit så mycket. Därför blev det lååååång sovmorgon idag. Har försökt att äta lite, min första grötfrukost på väääääääääldigt längen! Råggryn med torkad frukt (lägg den torkade frukten i vatten på kvällen innan du går och sover) + ett STORT glas vatten.

Strax måste jag börja göra mig ordning eftersom jag ska jobba ikväll, börjar 14.00. Tänkte ta en en promenad upp till sjukhuset eftersom jag sovit bort hela förmiddagen. Lite orolig att jag inte hittar, men har spanat in eniro!


Undra om jag får något besked om jobbet snart ? Vore ju nice..kan jag slappna av lite grann.



Kappan jag provade på Lindex igår. Visst är den fin ? En stor halsduk & skinnhandskar vore fint till. Nu har jag en röd från Zara, dock passar den inte till allt, vilket svart gör! Hoppas det finns någon kvar i min storlek när jag bestämmer mig för att köpa.





Kommentarer



Kom ihåg mig?