Kanske finns det en gnutta hopp ?


Kl. 15:18 |
Läst morgon tidningen & sneglade lite över dagens horoskop för kräftan ; Hjärnan är en mäktig sak. Du kan känna dig nedstämd, och så plötlisgt är allting helt underbart!

HOPPAS DET STÄMMER !

Har ringt samtal här nu på förmiddagen ang jobb. Viss har inte svarat, vissa har jag fått konstiga svar ifrån som gjort mig upprörd (var tvungen att ringa J för att lugna ner mig). Det sista samtalet gav mig HOPP! Så nu sitter jag med telefonen i högsta hugg. Hon sa att hon skulle höra av sig, så hoppas hon gör det snart, helst idag! Skiter det sig så får jag skicka in en ansökan ang massinjektionerna för H1N1 (svininfluensan).



På måndag vill jag sätta på mig skylten & gå till jobbet!! Trots att jag jobbat hela helgen...





Kommentarer



Kom ihåg mig?