It´s friday and i´m in love


Kl. 22:55 |


Markerade axlar från H&M. Så söt tröja, eller är det för mycket blommor ?

Hej på er bloggisar! Hur är det med er ? Jag varvar ner lite i soffan nu efter jobbet, ska upp tidigt i morgon & jobba dag så det är väl dags för sängen snart.  Det har gått bra på jobbet i kväll & jag kan inte vänja mig vid tanken om att på söndag är sista dagen på avd 1 för den här gången, kanske kommer jag tillbaka, vem vet ? Infektionsvård ligger mig lite varmt om hjärtat  & jag har lärt mig så OTROLIGT mycket. Akutsjukvård is the shit!

I morgon ska J bjuda på middag här hemma, har tjuvkikat på vinerna han köpt hem & jag toklängtar! Jag ser framemot en riktig mysig lördag kväll med god mat & dryck, bra film & MYCKET MYS! Ååå vad jag älskar karln, ni kan aldrig förstå :-)

XoXo





Kommentarer



Kom ihåg mig?