Åtta tjejer


Kl. 17:03 |
Godmorgon godmorgon. Solen sken i morse när jag åkte ifrån jobbet & den skiner ju faktiskt än, fast det har kommit lite moln. Ska strax sätta mig ute på balkongen för att njuta & förhoppningsvis få lite färg i ansiktet, känner mig så blek. Jag har precis slängt in en stek som vi ska äta till middag, ska bli spännande & se om jag lyckas. Men egentligen, hur svårt kan det vara ? Med en termometer i köttet kan man inte misslyckas ;-)



Lördagens outfit, allt från H&M förtutom klackisarna. Vi hade bokat bord på skybar i lördags, vi var dom enda gästerna ;-) Jag provade deras pasta med räkor & vitlök, det var väl ingen "hit" precis. Vitlökssmaken var perfekt dock hade jag förväntat mig att räkorna skulle vara i någon god sås & inte bara i olja. Om det blir någon nästa gång blir det pastan med ryggbiff & ädelostsås, den såg riktigt smaskig ut.



3 av 8 fin fina tjejer! Det blev ett glas BUBBEL efter middagen, riktigt gott. Tyvärr har jag glömt bort namnet på flaskan.



Kvällen avslutades på August & där träffade jag underbara Maria! :-)Vi gick i skolan från lekis till studenten tillsammans. Vi dansade i princip hela kvällen :-)

Helt klart en lyckad kväll i Hudiksvall. Bra sällskap, hyffsad mat & mycket dans. Riktigt roligt att träffa alla "gamla" kompisar som jag inte sett på EVIGHETER! Några som är gravida, någon hade förlovat sig osv... SÅ ROLIGT! :-)





Kommentarer
Maria

De var ju sjukt kul å träffa dig vännen!! lyckad kväll!:D




Kom ihåg mig?