Godnatt bloggisar


Kl. 00:39 |
Oj, kikade statistiken & vad roligt det är att se att ni kikar in här, fast bloggen går på lite sparlåga nu. Jag har inte hittat en dator som jag är nöjd med, men snart så. Idag när jag var på Birsta kikade jag in på både Mediamarket & Elgiganten. Jag har fastnat mest för en LG, men är dom bra? Vad har ni för märke?

Med mig hem fick ett par Chinos följa med. Jag har längen letat & provat massor men aldrig varit nöjd. Men dessa sitter jättebra & är sköna. Gina har ju olika modeller, men njaee! Mina köpte jag på VILA & dom kan jag rekomendera. Tyvärr så finns det ingen bild.

Godnatt Godnatt




Kommentarer
Madeleine B

Klart jag hänger med :-) Kram

Emelie

Jag fick en Fujitsu siemens av Pontus förra våren och har inte haft något problem med den alls. Fungerar kanonbra! :) Finns ju massvis med olika märken! :) Du borde kanske satsa på något av de större märkerna och inte de "billigare" varianterna med märken man knappt vet vad de är! :P

Anna

Hej!


Trevlig blogg du har, har läst den ett tag nu och kommer fortsätta göra det.


Jag har nyligen köpt ny dator, en sony vaio. Den är väldigt bra, är supernöjd:)


Ha en bra dag! Kram

Sara

Anna: Välkommen hit :)





MaddeB: Vad härligt :)





Emelie:Det har du rätt i! :)




Kom ihåg mig?