Dagens till&från jobb


Kl. 13:37 |




Jeans JC, Randigt BikBok

Gissa om jag hade beslutsångest med Jeansen. Min förhoppning är att de kommer sitta lite lösare på rumpan efter ett tag, egentligen borde jag ha köpt en storlek större. Men nu är det försent när lapparna är borttagna & kastade. Jag får helt enkelt förmiska my ass lite ;-)

När jag kommer till jobbet ska gå in på chefens rum & hämta en korg. Gissa vad det är i den korgen? hela TRE KILO godis ! Jag kommer säkert åka hem från jobbet med ont i magen. Suck...

Är det några som ska ut ikväll?

SKÖT OM ER!




Kommentarer
Anna

Alright :) Där har jag en kompis som bor :)

Linda

Vilka sköna fina jeans! Såna vill jag ha..var de dyra?

Emelie

Hehe Ja! :) Åh, vad snällt! Vi har kollat upp lite olika ställen men det är så mycket man vill hinna besöka! :) Så de skulle vara guld med lite tips och få höra hur ni lade upp eran resan, vilka orter ni hann med att besöka och så! :) Skulle vara bra att veta vad som är värt att besöka och inte, utifrån eran semester!:)Om du vill kan du maila tips, eller lägga till mig på msn. :) Lycka till på jobbet ikväll! :)




Kom ihåg mig?