Bildbevis ;-)


Kl. 18:21 |
Efter att jag åt J´s GODA korvgryta så bytte jag om & drog ner på gymmet! Jag tror att det var i ren protest mot mig själv faktiskt ;-) Iaf så blev det rygg, bröst & biceps, mina favoriter !



Rygg sittande rodd. Värmde upp på 11 kg 12 rep sedan blev det 18 kg 12 rep, 25 kg 12 rep. Fisvikter! Men det kändes bra. Sen blev det några pushdowns på 20 kg.



Biceps hantlar. Värmde upp på 5kg 12 rep. Sedan blev det 7 kgx12, 8 kgx12. Sedan bytte jag hantlarna mot en stång & körde 10 kgx12. Armarna blev alldeles röda & det märktes att de jobbade hårt.



Jag syns knappt bakom vikterna ;-) Här vilar jag emellan bröst, bänkpress. Värmde upp på 10 kg, sedan blev det 15kgx12 & sen 12.5kgx12. Förut värmde jag upp på 20 kg...jag har blivit så svaaag! ;-( Mitt mål med bröst är att klå PB 30 Kg. För att klara det måste J börja träna på EGO igen, gissa om jag tjatar ;-)

Vilket fall som helst så var det riktigt skönt att komma ner på gymmet & få svettas. Det knakade & sprakade rejält i kroppen. Skönt att börja försiktigt med LÄTTA vikter & inte FÖR många övningar. Mitt mål denna vecka är att ta mig ner en gång till för att köra Axlar, rygg, ben & triceps. Då har jag kört igenom kroppen.

DET SKA VARA ROLIGT ATT TRÄNA!

Strax kommer underbara J hem & kl 18.00 ska vi åka till lägenheten & kika en extra gång innan vi skriver på pappren. J´s pappa ska få följa med & det ska bli spännande vad han tycker om lägenheten :-)




Kommentarer
Ann

Idag är det sjunde april och det kan med andra ord inte vara något aprilskämt att ni har hittat en lägenhet! Va roligt, grattis! Ser fram emot bloggning om det här :) Kram!

Sara

Ann: Nej, det är inget aprilskämt :-) Givetvis kommer det bloggas om det! :) Kram




Kom ihåg mig?