Schemaläggning är svårt


Kl. 17:48 |
Imorse när jag steg upp för att åka iväg & jobba var det bläcksvart ute, så trist! Hösten är verkligen här, halsduk/scarf & höstjackan är på!

Det har gått bra att jobba idag, jag har försökt att lagt mitt schema nu, men det är lite svårt! Jag kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill jobba. Det jag försöker få till är att inte behöva jobba kväll & sen dag direkt efter & det eftersom jag sover så fruktansvärt dåligt. På helgerna går det an, men inte på veckorna (helgen går så mycket snabbare då).

Direkt efter jobber åkte jag till kvantum, nu är kylen, frysen & skafferiet påfyllt men mat. Jag tycker det är så tråkigt att handla själv, dessutom är det tungt att bära. Men vad gör man när J jobbar & vi behöver handla? :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?