Härliga lördag..


Kl. 16:04 |
Vi har haft en mysig stund på stan. Det blev fika/lunch på CoffeHouse, årets sista mjuklass i vängåvanparken. Vilket väder, solen är riktigt varm. Det blev en sväng på H&M för att handla lite nya hårsnoddar, jag har verkligen haft en badhair day! Jag la märke till att många tjejer hade mössa på sig idag, är det det som gäller nu eller hade alla dom också en dålig hår dag ?

Vi var också in på telia för att se efter en ny telefon till mig. Min börjar sjunga på refrängen så nästa månad tänker jag kosta på mig en ny & jag vet redan vilken det blir. ClasOhlsson besökte vi också för att köpa nya kablar till datan, just nu är det många kablar i hela vardagsrummet när vi ska se på film. Nu ska det bli lite mindre sånt! :-)





J pratar telefonen. Utanför oss!




Jag fick bärhjälp sista biten hem, jag märker hur seg jag är i kroppen. Jädrans förkylning.




NU: Jag ligger i sängen & bloggar. VILAR! J spelar BF & kommer in emellan åt & ger mig en puss. Ingen bra pussbild ;-) Jag är en dålig fotograf ;-)




Kommentarer
Fru Evelina

hoppas ni får en mysig kväll!

kram




Kom ihåg mig?