Godnatt lördag


Kl. 01:23 |
Det blev Patrik 1.5. Aboslut sevärd, den tycker jag att alla borde gå å se, det var en fin film & en o annan tår kom ;-) När jag kom hem satt grabbarna lugnt & sansat i lägenheten, jag tycker det är så roligt när det "händer" saker här hemma, nästa gång är det min tur att ha förfest :-)

Grabbarna lämnade kvar lite karra som jag sitter & smaskar,bloggar & lyssnar på radio 107.5, de spelar den bästa tränings/fest musiken enligt mig. Ni kan nå webbradion här! Nä nu är det dags för sömn, efter att ha varit sjuk är det viktigt med mycket sömn, mycket energi att ta igen. I morgon ska vi på visning innan jag börjar jobbet. Spännande!




Min fina underbara sambo. Jag älskar dig! ♥



Självklart blev det en liten popcorn & en mellan cola light.

SOV GOTT INATT, LIGG LITE EXTRA NÄRA DIN KÄRA INATT!




Kommentarer



Kom ihåg mig?