Godnatt alla bloggisar


Kl. 22:52 |
Fy vad trött jag är. Vi har legat  & myst i soffan, J har killat mina armar & ben, det är ju så underbart. Jag slappnar av totalt! Den bästa sömnmedicinen. Nu har jag borstat tänderna & tvättat av mig sminket, det är faktiskt dags för sängen. Ska läsa några sidor ur min bok, snabba cash. Det verkar som om jag aldrig kommer läsa ut den! Jag får aldrig tid, om jag inte läste så många bloggar skulle det ju inte vara några problem ;-)




Godnatt

PS. Jag läste i ST idag att det var Openmind ikväll på Oscar, hoppas att ni som är där har skoj. Nästa gång ska jag försöka gå, det är ju så roligt DS.




Kommentarer
Anonym

Nästa Openmind är ju jag hemma, så då måste du gå med mig=)

Syster Arvén

Hej sara! Du verkar ha det bra hemma i sundsvall igen, härligt! Funderar på vad för sorts lgh ni är ute efter... En tvåa vid grevebäcksparken kanske??;)ha det bra! //Tessan




Kom ihåg mig?