UGG


Kl. 23:41 |

Vi är proppmätta! Det blev middag på Jops, hur gott som helst (som vanligt med mat som inte behövs lagas & diskas hemma ) ;-). Dock blev vi så trötta, J har redan gått & lagt sig. Jag sitter uppe & ser på DH, sen blir det sängen även för mig. Tidigare såg jag på SOS familj, jag hade lust att hoppa in i tv´n & ge tjejen en rejäl örfil! Herregud.

Paketet som jag fick hem i dag var ett par UGG´s. När dessa blev populära sa jag att ALDRIG skall jag inhandla dessa. Jaja, nu har dem kommit hem till mig för en väldigt billig peng. Dessa kommer att användast när jag t.ex skall på träning, när det är ISkallt ute & som mysskor. Alltså jag skulle ALDRIG gå med dessa på stan eller liknande. Tycker de ser så "skabbiga" ut.

Vad tycker du om UGG´s?




Ska jag vara ärlig så var de inte så sköna som jag trodde de var. Jag har hört  & läst om de som tycket att de är helt FAB! Jag förstår inte...





Kommentarer
Madde

Men nått som faktiskt är sjukt sött, det är att dom finns till Meja i strl 22! :) Då är dom helt underbara, men jag hör nog till dom som inte kommer att följa trenden & köpa ett par egna.. Kram

Anonym

Jag tkr dom är ursköna :)




Kom ihåg mig?