Tips!


Kl. 17:18 |
Sådär, då är jag hemma igen från en lunch med J & en sväng på stan. Jag åt pannbiff med vitkålsstuvning & frästa grönsaker, det var dagens GI. Jag får verkligen en helt annan mättnads känsla när jag inte äter kolhydrater. Jag tror min mage tycker om GI mat.

Det blev lite shopping för mig som jag tänkte visa er senare, b.la köpte jag nya träningskläder! Nu fattas bara ett träningskort. Ska det bli ego igen eller inte? Jag har lite beslutsångest, det beror helt på vart vi kommer att bo. Det är viktigt för mig att det är nära till gymmet.

Tips till alla sundsvallsbor: Just nu hos Budo fitness kan du köpe ett par knälånga shorts från better bodies för endast 100 kr. Ordinariepris 499:- Dessutom har de 40 % på utvalda kläder från Better bodies.




Kommentarer
bitte

snygg blogg

Anonym

Ego helt klart;)




Kom ihåg mig?