Snart är det helg ;-)


Kl. 11:03 |

Jag har verkligen en helg att se framemot. Inte för att jag ska göra något väldigt speciellt, men jag är ledig fredag, lördag & söndag. Hur bra är inte det? Inte ofta man har den turen att få vara ledig tre dagar i raken. Det bästa är att J kanske också kommer ha tre dagars ledigt! På fredag ska vi på en lägenhetsvisning i ett mycket bra område. Nästa onsdag ska vi på en annan lägenhetsvisning i ett område där vi allra helst vill bo! Spännande.


Jag vill flytta NU!




Gos i soffan för någon kväll sedan, när vi såg filmen Bucket list! Nästa gång ni hyr film, ta den. En bra film som påminner om att man ska leva livet i NUET!





Kommentarer
syster Arvén

Hej! Skrev för ett tag sen men fick inget svar... undrade bara vad för lgh ni är ute efter och vart?:) //Tessan Arvèn




Kom ihåg mig?