Sjukling!


Kl. 21:57 |
Ligger & krasslar i soffan (har bytt plats från gästrummet) min röst är helt borta & jag känner mig inte alls kry. Why?! Att behöva vara sjuk på sina två lediga dagar & dessutom på en helg är inge vidare alls. Hinner inte känna av ledigheten på samma sätt. Hur ska det bli med utgången som är planerad imorgon?

I eftermiddag har vi iaf varit & handlat & sen tillagat mat. Det blev Entrecote (stavas det så?), riktigt  gott med rött kött då vi oftast äter kyckling eller tonfisk här hemma. Till efterrätt gjorde jag chockladmousse med lattesmak & rivde mörk blockchoklad som jag rörde ner, blev riktigt gott! :-) Ett glas rött till maten blev det ! Fredag brukar vara den enda dagen som vi lagar mat tillsammans här hemma då vi båda jobbar skift & ofta jobbar vi om varandra!

Jag älskar dig Johan




Kommentarer



Kom ihåg mig?