Nu gör jag kvällen


Kl. 21:41 |
Ja, nu ligger jag i sängen igen med datorn på magen. Ska strax slå igång det senaste avsnittet av OTH. Kvällens bonde söker fru var ju lite gulligt, mellan pauserna såg jag på SVT24 som visade om göterborgsbranden, usch vilken tragedi. Det är 10 år sedan nu, jag var 12 år då & ska jag vara ärlig så minns jag inte så mycket, eller jag insåg kanske inte hur allvarligt det verkligen var! Nu ikväll så blev det några tårar för de närstående, stackars människor!

Jag antar att ni uppmärksammat den första snön, jag blir alltid lika känslig när första snön kommer, får alltid tårar i ögonen ;-) Jag vet inte varför, men det är något speciellt.

" Livet är det som pågår medan vi sysslar med annat"

GODNATT ♥




Kommentarer
Madde

Va mysigt, har ni fått snö?! Här va det 5 minus imorse så det kommer väl kanske snart lite vita flingor här åxå. Kram




Kom ihåg mig?