Mineralsmink


Kl. 21:20 |
När jag sminkar mig brukar jag nöja mig med solpuder, rouge & mascara. Eftersom jag har hört så mycket gott om mineralpuder köpte jag det sist jag var på stan. Men vad jag blev besviken. När jag skulle applicera pudra det jättemycket, kläderna, handfaten & golvet blev smutsigt. Trots att man tar så lite som det bara går.

Dessutom blev resultatet inte alls snyggt. Det såg ut som om jag hade en mask på mig & det kändes väldigt obehagligt.  Mineralpuder är inget för mig. Är det något för dig?






En bra ansiktskräm, solpuder, rouge, mascara & ögonbrynsskugga, that´s it!




Kommentarer
Anonym

kanske för att loreals mineralpuder verkligen SUGER, ;) köp i.d bare minerals ist, det är RIKTIGT mineralpuder med över 60% mineraler! =)

Sara

Anonym: Ja, jag var så dum som litade på kickspersonalen som rekomenderade denna starkt!

Anonym

när man köper id produkter så brukar man få utbildning på att använda produkterna...höll upplite puder i locket..ta med borsten skaka av borsten och borsta tryck in pudret i ansiktet..


kanske inte världens bästa beskrivning men tror att det är så jag gör!!




Kom ihåg mig?