Joråså att...


Kl. 15:59 |
Vet ni vad? Kl 17.35 befinner jag mig på EGO för mitt första spinningpass sedan mars. Jag vet inte hur det kommer gå, men jag räknar med att jag kommer känna mig död efteråt ;-) Det kändes riktigt bra att gå & fixa kortet, det bästa är att jag fick till ett väldigt bra pris, billigare än när jag var student!

Jag kommer öppna en kategori där jag kommer fylla på med veckans träning, där jag varje vecka summerar min träning, kost samt förhoppningsvis resultat. Dels för min egen skull, för att ha som peppening & sedan för att kanske insperera andra som har det lika jobbigt som mig att komma igång med träningen.

När jag slutade träna i mars var jag uppe i 8 pass i veckan, nu kommer jag börja med kanske 3- 4 pass i veckan. Spinning & pump kommer stå på schemat. Sen kommer jag gå över till mer styrketräning i gym, men fortsätta med spinning.

Så vad tror ni? Kommer jag klara spinningen ikväll? ;-)




Kommentarer
Fia Holmström

I like spinning! Har man hållit igång liite med promenader så brukar det gå bra tycker jag! :)




Kom ihåg mig?