I´m waiting for you


Kl. 00:06 |
Nu har jag sett alla avsnitt som finns tillgängliga av OTH. Undra när nästa släpps? Någon som vet hur ofta, typ ett avsnitt per vecka?  Jaja, vad ska man börja se nu då? Jag är lite sugen på den nya serien 90210, "nya Beverly Hills" ;-) Men finns ingen text. Visst kan jag se utan text, men det blir inte lika bra.

Snart kommer J hem, tänkte vänta med att sova tills han kommer. Jag känner att jag är i behov av lite kramar innan jag somnar & lämnar denna dag. Det känns väldigt skönt att det är söndag i morgon & att vi är lediga tillsammans. Inga direkta planer har vi, förutom att åka till bergsåker & hälsa på. Hoppas på fin väder så blir det kanske en promenad?




I LOVE YOU ! Vi firar två år på måndag.




Kommentarer
Sofie

sök på one tree hill på den här sidan.. det brukar komma en gång i veckan..men det verkar ha varit en veckas uppehåll..så nästa borde komma 14:e :)

http://eztv.it/frontpage.php



//Proppen




Kom ihåg mig?