Fin sjal/scarf


Kl. 22:37 |
Tänkte visa er den senaste sjalen J köpte. Jag har tur som har J som tycker om sjalar/scarfs. Eftersom han har grymt bra smak så köper han ALLTID snygga, vilket innebär att jag brukar låna hans ;-) Den senaste är en röd vit rutig. Hur snygg som helst. Ellerhur?!






Imorgon kväll är vi bortbjudna på middag till L & D. Jag ska äntligen få smaka på den berömda svampsoppan. Innan blir det nog en solning på stan. Tänkte försöka att inte göra så mycket i morgon, läsa vidare i min nya bok som jag bara läst några sidor i. Hoppas det blir bättre väder i morgon så kanske det blir en promenad. Jaja, vad som än händer i morgon så är det så jädrans skönt att det är helg & att jag är ledig.




Kommentarer
Anna

Ja i alla fall om det skickades i Måndag...:( tänk om posten slarvat bort det! skulle vara för att det är jag, min vanliga tur..




Kom ihåg mig?