Dagens lista


Kl. 22:05 |

Jag tyckte det var roligt att skriva "dagens lista", så jag skriver en försenad sådan  idag. Jag ber om ursäkt för väldigt få  blogginlägg. Ska bättra mig :-) Ok, då kör vi med listan!


Humör: Trött & slut efter en hel dags jobb. Jätteglad över att det är helg. Jag har en bra helg framför mig!
Gjort: Idag började jag jobba kl 6.45, SÅ nöjd över dagens prestation på jobb. Direkt efter jobb for jag & handla kvällens käk, fläskfilé gryta som jag sedan tillagade.
Planer: Jag ska läsa lite bloggar & svara på mejl. Sen ska vi se på film, Death Race! Vi har laddat upp med vin, coca cola & starka ostbågar!

Ser på: Min blogg

Lyssnar på: J´s tv spel.
Läser: Ingenting

Dricker: Coca Cola Zero

Äter: Inget. Snart starka ostbågar! ;-)

Bästa: Att det är fredag, vi är lediga tsm!
Sämsta: Att jag alltid är så morgon trött. Jag vill vara pigg nu & vara vaken halva natten & se på tv/film!





Kommentarer



Kom ihåg mig?