Aj aj aj!


Kl. 17:23 |
Diklofenaken i går gjorde ingen verkan, bara så ni vet. Det är bara att bita ihop! Varje morgon på jobbet har vi "morgongympa", jag kunde inte utföra svanhoppet i dag, det gick bara inte. Dessutom fick jag äran att beställa förråd (Yippiee!) jag kröp på golvet & rota i kartonger, det gjorde så fruktansvärt ont. Hoppas det går över snart, i morgon borde det vara bättre?!

Innan jag fick gå hem för dagen hade vi samsynsgruppsmöte. Det är nämligen så att vi har delat in oss i grupper på jobbet & det är meningen att den gruppen ska träffas minst en gång i månaden för att få prata ur oss om arbetet. Är det något jobbigt som man har varit med om? Osv...Jag tror det kan vara riktigt bra! " Vi gör vår egen arbetsmiljö"

Har du bra arbetsmiljö på jobbet?




Kommentarer



Kom ihåg mig?