TGIF!


Kl. 12:19 |
Äntligen fredag & idag har jag massa skoj att se framemot! Bl.a ska jag sminkas på makeupstore kl 16.00 (fick present av J i sommras när jag fyllde år) Sen måste jag hem snabbt för att byta om & fixa hår, vi ska nämligen på julshow! Jag tror det är premiären faktiskt, det kommer bli många skratt & mycket god mat! Dessutom mycket trevligt sällskap. Jag hoppas att jag kommer ihåg att ta lite kort så ska ni få se :-)

Men nu till det tråkiga, jag har några ärenden på stan först. Banken skall besökas, strumpbyxor ska inköpas samt ett besök på bolaget. Vad passar bäst att dricka till julmat ? Tyvärr så dricker jag inte öl, annars är det väl det som passar bäst?

Dock kommer det bli lite lugnare för mig än vad det kommer vara för de andra ;-) Jobar nämligen både lördag & söndag, men börjar kl 14.00 båda dagarna!




Kommentarer



Kom ihåg mig?