Snart kommer J hem, nu gör jag kväll!


Kl. 21:13 |
Nu stänger jag ner för idag för nu kommer J strax hem. Vi ska äta mango & avocadoröra på knäckemacka & bara mysa! Det är rock tema i idol ikväll, så duktiga dom är! :-) Riktigt bra musik. Vem åker ut ikväll? Jag måste säga det att Lars var sig inte lik ikväll, någonting har hänt med honom. Tydligen så gillade Juryn honom, gillade du honom ikväll? Jag tycker han kan åka hem eftersom han inte vill vi ihopkopplad med idol. Vilket strunt!




Min älskade morgonrock! Lila såklart.



Målat naglarna, insmorning & kaffe för att orka vara vaken ikväll ;-)

SOV SÅ GOTT INATT!




Kommentarer
Milla

ha en trevlig kväll..kan du inte skriva ditt mobnr i en kommentar till mej, så godkänner jag den ej utan tar bort den då aj skrivit av nr:) så vi kan planera lite träningar:)kan juh smsa varann då man ska träna & se om den andra vill hänga på:)

Millan

Tack! :) Nej det är inte från namsmycken.se Det är en tjej som heter zara som har gjort det :) Zara82.blogg.se är hennes bloggadress om du är intresserad!




Kom ihåg mig?