Nuär det helg för vissa!


Kl. 18:28 |
Har kommit hem från utbildning & har hunnit med att laga mat som blev 5 st matlådor. Har bytt om till myskläder & tänd massa ljus i lägenheten. Så mysigt, lite tråkigt att J slutar 21.00 ikväll. Vilket innebär att det blir ingen fredagsmiddag, istället blir det dinkelgröt för mig.

Idag är det fredag vilket betyder helg för många, men inte för mig & J. Vi båda jobbar & det känns lite trist, det kommer inte vara så mycket som händer. Det blir ingen träning idag, jag kör en vilodag ;-) Nä men på schemat var det powerwalk, men ska ta den i helgen tror ja. Lite märkligt är att jag inte har någon träningsverk av träningen igår?!






Har du vilodag som mig eller tränar du ?


Är det någon som sitter & kikar på The Dr på fyran? Nu handlar det om en pojke som föddes utan bröstben, vilket innebär att man "hjärtat" pumpa. Lite läskigt ! :-) Jag hoppas att man får friska barn när det är dags. Men vem gör inte det som blivande förälder?




Kommentarer



Kom ihåg mig?