Klockan bara tickar iväg...


Kl. 20:17 |
Vilken dag jag har haft. Helt plötsligt var klockan 16.00 & det var dags att gå hem från jobb & pallra sig till träningen. Jag hade planerat duktigt idag & tagit med mig dinkelgröt & vaniljprotte samt träningskläder till jobbet! Och det måste jag säga var det bästa jag gjort, att äta gröt innan träning alltså ;-) Jag kände mig stark! Det blev rygg & mage själv, J är på afterwork!

Nu sitter jag i soffan & har slevat i mig tonfiskgryta (två burkar tonfisk, en burk krossade tomater, kidney bönor, wokgrönsaker, vitlökspulver, salt & svartpeppar). Gott & väldigans nyttigt! Klockan är redan 19.15 & jag har massa saker att göra, bl.a att hänga tvätt &  hinna ligga i soffan tillräckligt längen för att känna mig lite ledig!  Eller ska jag bege mig ut i kylan & utföra någon slags cardio? Nej, jag tror inte det ;-)





Kommentarer



Kom ihåg mig?