Idag börjar mitt nya liv !


Kl. 12:34 |
Hallo alla bloggisar! Vet ni vad det är för dag idag? Jo, måndag, 3 november & första dagen på mitt nya liv ;-) *skratt* Jag har precis stoppat i mig lite lunch bestående av en sallad, fiskbullar i hummersås & massa vatten. I går tog J lite bilder & jag måste säga att jag hade svårt att somna efter dem. Jag fattar inte, VAD HAR HÄNT? Nåväl, när jag ställde mig på vågen i morse visade den att jag har gått upp HELA 3 Kg sen jag kom hem från sthlm. Not good! Nu börjar kampen, nu ska det tränas & svettas!




Jag har även tänkt göra lite mätningar, men har inget måttband hemma, måste fixa ett så fort som möjligt! Nu ska jag byta om & dra ner till Ego för att köra bröst & armar.




Kommentarer
Milla

du ska inte med på spinning/core imorrn kväll??




Kom ihåg mig?