Helt slut


Kl. 21:07 |
Jag är som rubriken lyder, helt slut! Har jobbat hela dagen, direkt efter åkte vi & handla, sen träna, sola & nu har jag precis lagat mat (fransk gratäng). Jag somnade i solariumet & det var så skönt, tyvärr så drömmer jag om jobbet varenda gång jag stänger mina mina bruna. Det blir lite jobbigt när man aldrig får "koppla av". Men alla säger att man lär sig & jag hoppas det blir snart.

Nu ser jag framemot morgondagen, då ska jag träffa Lina för att käka sushi innan jobb. Helgen är snart här också, jag TOKlängtar till fredag, varför berättar jag på fredag! Det kommer bli underbart :-)

Idag körde jag armar medans J körde rygg. Jag blev jättetrött i armarna & det kändes riktigt bra! På slutet var de röda & darra, så jag hoppas på träningsvärk.

Nu blir det Grey´s på kanal 5. Sen kommer jag nog somna. J har besök & spelar playstation, mysigt med lite "liv" här hemma :-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?