Fullt upp


Kl. 23:24 |
Vissa dagar känner jag att det inte finns tid för bloggen, vilket är så tråkigt. Det blir färre & färre inlägg & det måste ju knappast vara roligt för er :-) Men jag LOVAR att skärpa mig!

Idag har det inte blivit någon träning, istället sov vi till 10.30, sen mötte jag upp Lina & åt sushi till lunch & sedan blev det jobb. Nu är jag hemma & har fikat lite, det blev gucamole, så gott! Nu ska jag bara fixa lite med banken & sen är det dags att krypa ner. I morgon är det helg, iaf efter 16.00 när jag får gå hem från jobb :-)

Hoppas allt är bra med er, förresten, har ni tränat idag ? ;-)




Kommentarer
Madde

Hej sara! Har för mej att du beställde en kalender från nån sida på internet för ett tag sen, jag kommer inte ihåg adressen dit, men har varit inne på sidan förr. Kommer du ihåg? :) Kram!




Kom ihåg mig?