Afro Power Dance ?


Kl. 19:42 |
Camilla har frågat om jag vill följa med på Afro power dance i morgon. Jag är tveksam men har läst mycket gott om det. Det är många som tycker det är jätterolig & självklart blir jag nyfiken. MEN....jag har ingen kordination & om jag känner mig själv kommer jag mestadels att stå & dricka vatten ;-) Så jag får se, vaknar jag upp utvilad i morgon så kanske jag promenerar ner.




Vad gör du under ett pass om du inte "hänger" med? Gör du som mig & dricker vatten mycket? Är du duktig som biter ihop & stannar kvar passet ut? Eller går du ut & kör något annat?




Kommentarer
Dianad

FIN blogg du har, ska vi följa varandras via bloggkoll?? Trevlig kväll!!

Milla

Klart du ska hänga med, lovar är inte så svårt.. rätt stora rörelser;) kom igen nu sara, jag hoppas vi ses där.. 10:40 ;) efteråt ska vi köra ett benpass.. vill du vara med?? :)

Millan

Afropower dance är jätte roligt och det är väldigt lätt att hänga med! Det är enkel kordination och väldigt enkla steg så jag tycker absolut att du ska pröva den!! :)

Inte världens bästa dansare precis..

Afro Power Dance är jättenkelt!! DU MÅSTE PROVA! Du kommer ALDRIG ÅNGRA DIG!


Underbart jobbig dans!


Gå gå gå gå!




Kom ihåg mig?