Tomten får gärna komma med...


Kl. 13:35 |
Om tomten kommer till mig i år får den gärna komma med pengar som jag kan spendera i Thailand. Men den får även komma med lite nödvänidga grejjer som jag verkligen behöver;

Kastruller Vi behöver verkligen kastruller & en bra stekpanna, gärna i tefflon ( som man kan göra pannkakor i).
Kamera   När jag köpte ny telefon gick jag efter kameran. Eftersom det är 5 megapixel trodde jag att den skulle vara jättebra. Men den är inte alls bra. Bilderna blir mörka & ibland väldigt suddig. Ni kanske har lagt märke till att det inte är så mycket bilder på bloggen längre? Det vore roligt med en bra kamera som kan följa med till THAI.
Presentkort IKEA Ja, vi skulle behöva en ny sänggavel & därför vore det perfekt med ett presentkort.



 




Kommentarer
Erika

tycker det är svårt med julklappar i år, jag önskar mig mest som du - praktiska grejjor =)




Kom ihåg mig?