Mys


Kl. 14:15 |
Igår blev det inte precis som jag planerat, men istället blev det ännu bättre. Meningen var att jag skulle göra premiär på ett pass som heter Bodyclassic.  Istället blev det övertid på jobbet så jag kom hem ganska så sent. Vi behöve matlådor till två arbetsdagar till, så jag stanna hemma & laga mat istället. J skippade också träningen, så för första gången på FLERA veckor kunde vi sätta oss vid matbordet & äta middag tillsammans, med ett glas rött. Helt underbart. J hade med sig en överasskning hem, han hade hyrt film & köpt med sig chips & dip. Gissa om vi myste?

Det var den bästa kvällen på väldigt längen. Trots att det var så "litet" var det ändå så stort. I morse när klockan ringde var jag så trött & ville helst av allt ligga kvar & mysa. Som en fortsättning på kvällen :-) Men ikke, det blev ett ryggpass på Ego & nu sitter jag här & dricker kaffe. Om några minuter måste jag dra till jobbet. Lite nervös, för ett samtal med chefen väntar :-) Men det kommer gå bra. Ett s.k medarbetarsamtal.

NJUT dagen & glöm inte bort att något litet kan vara SÅ stort




Kommentarer



Kom ihåg mig?