Magsjuka på jobb&Aerobics!


Kl. 18:20 |
Sitter vid barbordet med filt, är lite nyvaken & bloggar. Det blev en liten lur i soffan efter jobbet, nu efter en kopp kaffe så börjar jag piggna till. Jag blir så trött när jag börjar 06.45 eftersom jag kliver upp 04.30! Jag hade tur som fick sluta en hel timme tidigare, snälla Linn. Vi har det lite kämpigt på jobbet just nu, överbeläggning & magsjuka! Peppar Peppar har jag klarat mig.

Ska strax byta om till träningskläder, hör & häpna men det blir ett Aerobics pass för mig! Jag kommer känna mig urlöjlig eftersom jag har så dålig koordination, men jag känner att jag måste få testa på något annat. Har jag tur om jag inte är för lat jonner jag köra lite snabba ben. Fast and hard!






Dessa skor klickade jag hem från blondinbellas shop Bellme nu , ordinarie pris är på 800 :- nu sälja de för 399:- Jag kunde inte låta bli. De finns i färgerna blå, gröna & rosa. Först tänkte jag rosa, men sen tänkte jag lite & jag är ingen rosa girlie tjej ;-) Istället blev det ett par blå & jag tror de kan bli snyggt till jeans, roligt med lite färg!




Kommentarer
Ida

Dom är grymt snygga! Diggar dom! :D




Kom ihåg mig?