Liquid


Kl. 16:09 |
Jag provat många foundations & har aldrig hittat den "rätta". Jag har väl berättat för er att jag var på sminkurs hos makeupstore för ca 1 månad sen? Iaf så fick jag testa en foundation som heter Liquid. Den fick följa med mig hem! Med lite transparent puder på så är den jättebra, rekomenderas. Jag har en gulton i min hy så jag använder färgen oliv.

Lite mysko med min hy, när jag solar blir jag nästan svart & när jag är "blek" är jag lite gulaktig. Någon som känner igen sig ? :-)





Använder du foundations? Tipsa gärna.




Kommentarer
Anonym

jag har oxå haft den där men efter ett tag så blev min hud alldeles torr av den..fick lixom torrfläckar i ansiktet.. så no more Liquid fo me!

Sara

Anonym: Torrafläckar vill vi inte ha. Hoppas jag inte får det, för jag gillar verkligen den.




Kom ihåg mig?