Konsten att släppa jobbet...


Kl. 21:30 |
Hej alla Bloggisar. Äntligen tar jag mig tiden att blogga lite, jag har inte haft någon ork alls. Mitt jobb tar väldigt mycket energi från mig nu & jag har ingen motivation att sätta mig framför datorn när jag kommer hem. Idag bestämde jag mig att ändra på det, varför ska jobbet förstöra min fritid? När jag kommer hem är jag LEDIG & ska göra vad jag vill, det jag tycker är roligt. Jag har ett jobb som gärna vill följa med mig hem i tankarna, dag & natt. Nu måste jag försöka ändra på det. När jag kom hem började jag städa & det gick ju bra, trots att emellanåt såg jag Atarax & Oxascand flyga förbi mig ;-) Nu har jag läst alla era bloggar, har haft mycket att catch up! Det är SÅ roligt att kika in hos er & se vad som har hänt de senaste två dagarna & det har tagit ca 1 timme. Härligt!

* Snart kör träningen igång igen efter lite julledigt
(Hjälper att tänka på annat)
* Idag är det precis en månad till vi far till THAI (Tre veckor semester behövs just nu)




Kommentarer



Kom ihåg mig?