Jag har negativ energi...


Kl. 12:55 |
Det är något som är fel på bloggen, jag postade ett inlägg som inte vill visas. Suck! Tror det är min otursdag. Spinning instruktören dök aldrig upp, så istället blev det jogg på bandet & sen bänkpress. Jag gjorde illa mig idag när jag körde bänk, tappade nästan stången över mig, gjorde faktist ont. Nu har jag fått huvudvärk , men tror den går över efter lite fika.

Idag är allt bara fel. Undra hur kvällens pass på jobbet blir? Jag hoppas mitt humör kan dölja sig, för igår kom jag på mig själv att jag inte lät så trevlig, tror jag måste be om ursäkt idag.

GE MIG POSITIV ENERGI! Trots att jag läst Gizmolinas blogg som brukar ge mig positiv energi så har det inte lyckats idag.

Vad gör du för att få positiv energi? Ge mig tips.




Kommentarer
Madde

Vrid upp volymen HÖGT & spela dina favvolåtar, partylåtar & dansa omkring & fula runt hemma! Så brukar jag göra när jag känner mej låg ibland & jäklar vad man får energi av bra musik & ful dans ;) Man känner hur energin från musiken pumpas in i kropp & själ. Eller lurar du med J på lite spontant sex, brukar åxå göra susen ;) Haha.. Kram

Plutten

Spontan sex!? Vad är det för nåt? Här måste man boka tid, lämna in en förfrågan sen ska den behandlas och med lite tur så får man en tid två veckor fram i tiden ;)

Madde

Haha :) Ja så är det väl oftast här hemma åxå, inte det lättaste när man har en ettåring! Just därför så ger ju det där spontana sexet så mycket energi & humöret blir på topp! Eftersom det är så sällan man får till det spontant lix.. :)




Kom ihåg mig?