Eller vad tror ni ?


Kl. 20:19 |


Bild: Expressen




Kommentarer
Sandra!

Hejsan!



Jag har några jättebra tips till dig :) 3 sidor där man får presentkort på kläder och prylar helt GRATIS! Det finns ju onändligt många såna här gratissidor men dom här tre är helt klart bäst och lättast att tjäna poäng genom :)







1. GRATISMODE



Denna sida är min absoluta favorit, då det är så otroligt lätt att få ihop mycket poäng. Det som är extra bra med denna sida är att du inte behöver ha en stor blogg eller liknande för att få mycket poäng, det går att samla mycket poäng på flera olika gratis sätt! Registrerar du dig via mig får du 50 poäng + att du får över 40 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Ett annat stort + med denna sida är att dom använder sig av superpresentkortet vilket innebär att det finns en mängd olika affärer att välja ditt presentkort från. Det innebär också att du kan få ända upp till 1000 kr i ett presentkort. ( vilket inte tar lång tid att få ihop :)) Exempel på affärer att använda ditt presentkort i är: SIBA, IKEA, dinsko, H&M, Stadium, Cervera, Åhlens m.m.m.! Kolla in denna sida vettja :)



www.gratismode.se/?c=3766







2. GRATISKLÄDER



Denna sida är underbar. Jag har nu fått 1250 kr i presentkort därifrån :) Man kan välja att få presentkorten från Gina Tricot, H&M eller JC. Missa verkligen inte denna sida!



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803







3. GRATIS SKRAPLOTTER



Nu har jag hittat yttligare en favoritsida :) Denna gång handlar det om gratis triss och tialotter. Det som är så bra med denna sida är att du får en lott bara efter 60 poäng. Hur bra är inte det då? :) Om du blir medlem här via min läng får du 5 poäng i välkomstbonus!



id=241" rel="nofollow">http://www.gratisskraplotter.se/?refid=241



Lycka till!




Kom ihåg mig?