Dagens


Kl. 12:29 |

Humör: Bra!
Gjort: Gått en powerwalk. Duschat. Tagit kort på några Jackor som J ska lägga ut på tradera.
Planer: Göra mig ordning för dagen. B.la locka håret :-) Åka ut till birsta med mormor & moster.  Ikväll ska vi ut & äta på Olearys med L & D.
Ser på: Dataskärmen
Lyssnar på: P3
Läser: Dagens dos av bloggar
Dricker: Inget just nu.

Äter: Dags för lunch snart, fiskbullar & wokgrönsaker får det bli.

Bästa: Jag är ledig ;-)
Sämsta: Att jag sovit så dåligt
Barn: Förhoppningsvis följer kusinerna med från hudik.
Väder: Snö kvar på backen. Det är lite mörkt & det är ca 5 minus. Perfekt vinter väder!

Hur ser eran dagens ut? Madde Evelina Anna Camilla Fia:-)





Kommentarer
Linda

Nä jag hade kontakt med dom när jag väntade Felicia, eftersom jag va sjukskriven o allt med föräldrapenning o skit.. å nu är de samma sak igen.. efter denna gång hoppas jag att jag slipper dom sen.

hoppas allt e bra med dig Kram Linda

Madde

Humör: Ingen bra start på dagen, men sen så! :)

Gjort: Snusat bebis & avverkat två träningspass

Planer: Sjunka ner i soffan & kika tv

Ser på: SOS Gute

Lyssnar på: Oscar som pratar på sidan om :D

Läser: All träningspepp jag kan komma åt på en ny sida jag hittatm shapelink.com. Gå in & gör dej medlem! Skitkul!

Dricker: Isvatten



Äter: En banan, en mandarin & en kiwi slank precis ner efter träningen



Bästa: Veckans träning är gjord. Oscar kom precis hem

Sämsta: Att äggstockarna gjort ont idag igen + benhinnorna

Barn: Världens bästa MEJA!

Väder: Snö kvar på backen. Det är lite mörkt & det är ca 5 minus. Perfekt vinter väder!




Kom ihåg mig?