Favoriter - Oddmolly


Kl. 19:46 |
 
Farligt för plånboken att spana runt Här!  Jag vet inte hur länge jag sagt att jag ska köpa en regnjacka. Förstår inte hur jag har klarat mig under dessa 4 år som förälder. Här uppe ser ni tre favoriter från Oddmolly! Sweatshirten har en väldigt fin detalj bak på ryggen. Superfin! Är det kanske någon som har sweatshirten ? Hur är det i storlek ?
 
Nu: Snart Melodifestivalen efterföljt av Beck. OM jag inte somnar, feber och frossa har jag råkat dra på mig. Jag förstår inte hur jag orkar, tänk vad enkelt det var att vara sjuk förut när en inte hade barn.




Kommentarer
Veronica Wallgren

Jackan var underbar :)

Svar: Ja eller hur =) Den perfekta rosa färgen =)
Sara´s Dagbok

JUNITJEJ

Vilka fina favoriter!

Svar: Eller hur? Vill ha alla tre, synd att inte plånboken tillåter :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?