Vabbelivabb


Kl. 00:22 |


Vi inledde den nya veckan med VAB. Visst är det typiskt just den här tiden på året? Alla är lika mycket sjuka, typ :)

Efter att barnen somnat i kväll så sprang jag över till grannen. Hon bjöd på japanskråbiff och undrade om vi inte skulle följa med på resa i slutet på april. Ni kan aldrig ana hur less jag är på att aldrig kunna tacka ja, "jag har fullt upp med studierna" har varit mitt ständiga svar nu i ett år.  Men snart, snart så!

Ska försöka sova nu! Blev väckt för en timme sedan av en tjej som inte orkade sova. Vet inte vad hon drömmer eller har fått för sig nu om kvällarna. Alltid samma tid, typ.

Natti!




Kommentarer
Cissi

Krya på de små liven

Svar: Tack <3
Sara´s Dagbok

Amanda

Krya på dem! Så härligt om man kunde resa i april! Kickstarta våren liksom!

Svar: Tack -<3

Ja eller hur! Det är den perfekta tiden att åka på :)
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?