Det där telefonsamtalet som aldrig kommer...


Kl. 10:58 |
Hej vänner.
 
Hur mår ni ? Här är det helt ok. Jag är så himla nervig här hemma bara och går med telefonen med hopp om ett samtal. Samtalet som jag väntat på i veckor måste komma i dag. Ghhaaa! William ligger ute och sover nu, jag har  kastat in en tvätt, Tilde är på himlabadet och härjar och Johan är och köper saker till hallen. Så jag passar på att spana lite på reorna ;-) hihi 
 
 
Den här jackan från Röhnisch har jag spanat på länge. Men tycker den varit lite dyr. Men nu är den nedsatt hos sportamore! Jag är vekrligen i behov av en ny vindjacka. Såg den på intersport i förrgår men då var det ordinariepris.  
 
 




Kommentarer
Lina

Riktigt snygg jacka det där, förstår att du är sugen på den!

Och va skönt att det där samtalet äntligen kom - du får lycka till med vägen till barnmorska :)

Svar: Ruskigt ruskigt skönt! :-) Nu svävar jag på moln :-) hihi
Sara´s Dagbok




Kom ihåg mig?